سلام وقت بخیر
من مشتری قدیمیتون هستم و تقریبا ۷-۸ سالی میشه که ازتون خرید میکنم ولی متاسفانه ضعف مجموعه اتون همیشه تو ارسال بوده با اینکه ما ۴ تا خیابان بالاتر هستیم ولی همیشه از ۱ ساعت میگذره که ما منتظر هستیم و همین باعث شده که اخیراً اکثر سفارشی که بتون میدم رو حضوری بیام بگیرم انقدر که طول میکشه.
سال های پیش این امر فقط پنجشنبه جمعه ها بود که میگفتیم حتما برای ترافیک بالای کارشون تو مجموعه است اما الان انگار جز جداناپذیر مجموعه اتون شده.
کیفیت و طعم غذاتون همیشه خوب بوده و همین باعث شده مشتری ثابت شما بشیم و
چه سالاد، پیش غذا و پیتزا همگی 👌🏻
منتهی این سری یک مقدار پیتزا ترش بود که نمیدونم برای چی بود.
ممنون از مجموعه خوبتون انشالله که این ارسالتون رو هم بهتر کنید همچی عالی میشه